مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:452024-01-10بين الملل

نایب رییس مجلس موریتانی: در کنار مردم فلسطین هستیم


در کنار مردم فلسطین هستیم تا آن ها بتوانند به حقوق خود در راستای برپایی دولت خود به پایتختی قدس شریف دست یابند.

- نایب رییس مجلس موریتانی گفت: در کنار مردم فلسطین هستیم تا آن ها بتوانند به حقوق خود در راستای برپایی دولت خود به پایتختی قدس شریف دست یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدو محمد محفوظ ولد أمباله در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که صبح چهارشنبه در تهران برگزار شد، با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: در حال حاضر شاهد جنگی وحشیانه هستیم که نیاز است همه ما بیش از گذشته در کنار یکدیگر بایستیم و با هم هماهنگ باشیم تا کارها را در یک چارچوب درست به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه ما در کنار مردم فلسطین هستیم تا آن ها بتوانند به حقوق خود در راستای برپایی دولت خود به پایتختی قدس شریف دست یابند، اظهار کرد: ما به عنوان دولت و مردم موریتانی اقدامات بسیاری در راستای محکومیت اتفاقات رخ داده در غزه انجام داده ایم.

نایب رییس مجلس موریتانی همچنین با اشاره به قطعنامه مربوط به آتش بس در غزه بر ضرورت و لزوم تلاش دسته جمعی برای تحقق حقوق فلسطین تاکید کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای آتش بس دائم و پایان نسل کشی در این سرزمین و تسهیل ارسال کمک های انسان دوستانه و پزشکی به غزه به کار ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس موریتانی: در کنار مردم فلسطین هستیم

نایب رییس مجلس موریتانی: در کنار مردم فلسطین هستیم