مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:452023-12-25سياسي

برگزاری «پویش مهربانی» برای آزادی زنان زندانی غیربزهکار در یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری پویش مهربانی با شعار «زندان جای مادران نیست» به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی از اجرای پویش مهربانی با شعار(زندان جای مادران نیست) ویژه آزادی زنان زندانی غیربزهکار و غیر عمد به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) از تاریخ سوم الی سیزده دی ماه خبر داد.

وی افزود: زندانی شدن یک فرد آسیب های اجتماعی بسیاری را به دنبال دارد اما زند ان برای زنان و ماد رانی که مرتکب جرائم غیرعمد شد ه اند، تبعات منفی بسیار بیشتری د ارد زیرا زن کانون خانواده است و د وری مادر از کانون خانواد ه به خصوص اینکه این د وری با زند انی شد ن وی اتفاق بیفتد،آثار و تبعات منفی فراوانی روی خانواد ه و فرزند ان د ارد که این موضوع همت خیرین و نیکوکاران را جهت آزادی این گونه محکومین می طلبد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 132 زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد گردیدند که از این تعداد 13 زندانی زن بودند که با تلاش ستاد دیه استان و همت نیکوکاران دارالعباده از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند و در تلاشیم تا تاریخ 13 دی ماه که میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «پویش مهربانی» برای آزادی زنان زندانی غیربزهکار در یزد

برگزاری «پویش مهربانی» برای آزادی زنان زندانی غیربزهکار در یزد