مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:402024-01-11اقتصادي

پشت پرده کلینیک های زیبایی چه خبر است؟


اقبال به انجام عمل های زیبایی روزبه روز بیشتر می شود و به همان میزانی که تب زیبایی به جان آدم ها می افتد، عمل های ناموفق هم افزایش می یابد.

آمار نیز این گزاره را تایید می کند؛ - که شکایات جراحی های زیبایی در رتبه نخست جدول قصور پزشکی قرار دارد و چندان هم عجیب به نظر نمی رسد، به این دلیل که  افراد غیرمتخصص به نام و با مهر پزشک با راه اندازی کلینیک های زیبایی از این راه درآمد کسب می کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این موضوع اگرچه تازگی ندارد، اما تمایل برخی افراد به انجام عمل های زیبایی در مراکز غیرمجاز، قابلیت آن را دارد که به یک معضل بزرگ اجتماعی بدل شود.

در سال های اخیر اغلب آدم ها، حتی افرادی با بنیه مالی ضعیف به سمت عمل های زیبایی سوق پیدا کرده اند و بیش از هر زمان دیگری، برای اعمال قدرت بر بدن باهدف کسب اعتبار و منزلت اجتماعی تلاش کرده و با تن دادن به آن در هر شرایطی، جان خود را به خطر می اندازند.

این روزها ویدئوهایی از متقاضیان عمل ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، ویدئوهایی که نشان می دهد این جراحی از سوی افراد غیر متخصص و در محیطی فاقد استانداردهای لازم انجام می شود و کسانی که به این عمل در چنین وضعیتی تن می دهند، احتمالا براثر وخامت حال جانشان را از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کلینیک های زیبایی چه خبر است؟

پشت پرده کلینیک های زیبایی چه خبر است؟