مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:112023-12-28سياسي

آیت الله رییسی: حقانیت موضع ایران در مورد فلسطین برای دنیا آشکار شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد که در سالن همایش های پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: حضور در جمع علما توفیقی است که امروز قسمت بنده شده و ارتباط با حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم برای ما مغتنم است.

  وی اضافه کرد: حوزه علمیه به عنوان مبدا انقلاب شکوهمند اسلامی و به عنوان حامی انقلاب و نهادهای انقلاب همواره خود به دنبال کادرسازی و محتواسازی است و بر اینکه کارها بر اساس آنچه که باید انجام شود مراقبت می کند.

رییس جمهور گفت: این موضوع هم برای حوزه علمیه اطمینان بخش است و هم برای دولت مردان به صورت عام، سرمایه بزرگی تلقی می شود چراکه حوزه و دولت به دنبال نشان دادن کارآمدی دین در عرصه های اجتماعی هستند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما نگاهی تحولی است، اظهار کرد: باید در فرآیندهایی که در عرصه های مختلف بر آن تاکید داشتیم بازنگری داشته باشیم تا متوجه شویم که آیا فرآیندها می تواند مؤثرتر و دقیق تر باشد؟ رییسی اضافه کرد: تحول نهادی و تحول در ساختارها موضوع مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد، ساختارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: حقانیت موضع ایران در مورد فلسطین برای دنیا آشکار شده است

آیت الله رییسی: حقانیت موضع ایران در مورد فلسطین برای دنیا آشکار شده است