مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 10:052024-01-16سياسي

سند راهبری حقوقی بانک سپه رونمایی شد


سند راهبری حقوقی بانک سپه در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاون حقوقی بانک سپه رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، سند راهبری حقوقی بانک سپه به همت معاونت حقوقی و با بهره مندی از دانش، تخصص، قانون مداری، تجربه، تعهد و روحیه جهادی ضمن اصلاح و هوشمندسازی فرآیندها و همچنین بسترسازی و توسعه نظام یکپارچه حقوقی با در نظر گرفتن تامین حقوق و انتظارات ذینفعان و حفظ و نگهداشت حقوق بانک تدوین شده است.

دکتر محمد ابوالحسنی معاون حقوقی بانک سپه در حاشیه مراسم رونمایی از سندراهبری حقوقی گفت: این سند با پیروی از سند تحول بانک سپه و به صورت تخصصی ذیل آن سند تهیه شده و برنامه های کوتاه مدت و میان مدت حقوقی بانک در سراسر کشور بر مبنای این سند تدوین و اجرا می شود.

کاهش ریسک های حقوقی با توسعه نقش پیشگیرانه، مدیریت سبد مطالبات بانک، حفظ حقوق ذینفعان با توسعه مدیریت دانش همگام با بانکداری دیجیتال، توسعه قانونمداری و ارتقاء رضایت ذینفعان و بسترسازی و توسعه نظام یکپارچه حقوقی از جمله استراتژی های کلان سند راهبری حقوقی بانک سپه به شمار می رود.

چابک سازی و عملیاتی کردن فرآیندها، مستندسازی، ایجاد و توسعه بستر فناوری در اتخاذ تصمیمات و اجرای آنها، ارتقاء سطح علمی و عملی تمامی کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبری حقوقی بانک سپه رونمایی شد

سند راهبری حقوقی بانک سپه رونمایی شد