مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 17:002024-01-01سياسي

بکارگیری توان بسیج سازندگی در اجرای طرح کاشت 16 میلیون درخت در استان مرکزی


مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی از بکارگیری تمام توان بسیج برای اجرای طرح کاشت 16 میلیون درخت در استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی از بکارگیری تمام توان بسیج برای اجرای طرح کاشت 16 میلیون درخت در استان خبر داد.

سعید فرامرزی 11 دیماه 1402 در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداری مرکزی، 11 عرصه فعالیتی ذیل این تفاهم نامه تعریف شده است.

وی یکی از 11 عرصه فعالیتی را شامل حوزه آبخیزداری بیان کرد و گفت: در کنار مشارکت و همکاری در پروژه های آبخیزداری، در طرح ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و تحقق سهم کاشت 16 میلیون درخت در استان مرکزی نیز مشارکت خواهیم داشت.

فرامرزی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بزرگی که در بسیج وجود دارد، تصمیم بر این است که در راستای اجرای این طرح بزرگ درختکاری در استان از همه اقشار بسیج (خواهران، برداران، دانش آموزان، دانشجویی، مساجد و .

) استفاده شود، همچنین از تمامی تجهیزات و امکانات و ماشین آلات بهره مند خواهیم شد و ظرفیت بسیج سازندگی برای تحقق و اجرای این طرح به کار گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری توان بسیج سازندگی در اجرای طرح کاشت 16 میلیون درخت در استان مرکزی

بکارگیری توان بسیج سازندگی در اجرای طرح کاشت 16 میلیون درخت در استان مرکزی