مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:452023-12-30سياسي

وحیدی: رژیم صهیونیستی با کار های دیوانه وار میخ های جدید بر تابوتش می زند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه آیین گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی، اظهار کرد: در وصف این شهید بزرگوار، - وزیر کشور با بزدلانه خواندن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید سید رضی موسوی گفت: این رژیم با کار های دیوانه وار خود، میخ های جدیدی بر تابوت خود می زند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد وحیدی وزیر کشور امروز در حاشیه آیین گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی، اظهار کرد: در وصف این شهید بزرگوار، همین کافی است که بگوییم او توسط بدترین دشمنان خدا و خلق یعنی رژیم صهیونیستی شهید شد.

وی افزود: بغض وی، آن چنان در دل دشمنان جا داشت که این چنین کار بزدلانه و وحشیانه انجام دادند؛ مقام شهادت حق این شهید بزرگوار بود؛ او بیش از 30 سال در خدمت جریان مقاومت بود و از جوانی و از روزی که خود را شناخت تا زمان شهادت، در این مسیر قرار داشت.

وزیر کشور شهید رضی را الگوی خوبی برای جوانان امروز دانست و گفت: شهید رضی در طول عمر، گمنام زندگی کرد، اما امروز برای همه، نامی آشنا هستند.

سردار وحیدی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی تصور می کند با شهادت این عزیزان می تواند محور مقاومت را تضعیف کند فکر باطلی است، افزود: این رژیم با کار های دیوانه وار خود، میخ های جدیدی بر تابوت خود می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: رژیم صهیونیستی با کار های دیوانه وار میخ های جدید بر تابوتش می زند

وحیدی: رژیم صهیونیستی با کار های دیوانه وار میخ های جدید بر تابوتش می زند