مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:202024-01-01سياسي

اعتبارات پروژه فاضلاب اهواز از محل تسهیلات ماده 56 تامین می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تامین اعتبارات پروژه فاضلاب اهواز از طریق فاینانس داخلی (ماده 56) خبرداد.

- اعتبارات پروژه فاضلاب اهواز از محل تسهیلات "ماده 56" تامین می شود ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تامین اعتبارات پروژه فاضلاب اهواز از طریق فاینانس داخلی (ماده 56) خبرداد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه یکشنبه 10 دی برای تامین منابع مالی پروژه فاضلاب اهواز جلسه ای با حضور دکتر امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور، استاندار خوزستان، یوسفی نماینده اهواز و دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه قرار بر تامین بخش قابل توجهی از منابع مالی پروژه فاضلاب اهواز از طریق ماده 56 ( فاینانس داخلی) توسط بانک شهر بود و بانک شهر هم با توجه به مقررات مالی و ضوابط بانک مرکزی اعلام آمادگی کرد و قرار شد در جلسات بعدی که توسط کارشناسان طرفین انجام می شود میزان تسهیلات توسط بانک شهر تعیین و اقدامات بعدی هر چه سریعتر انجام شود و امیدواریم با این اعتبارات روند اجرای فاضلاب اهواز تسریع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: یکی از مشکلات در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز منابع مالی است که با تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و فاینانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات پروژه فاضلاب اهواز از محل تسهیلات ماده 56 تامین می شود

اعتبارات پروژه فاضلاب اهواز از محل تسهیلات ماده 56 تامین می شود