مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 23:202023-12-22سياسي

نقطه عطف؛ همین جا که ما ایستاده ایم


30 آذر 1402 و کهن مراسم یلدا این بار چه بخواهد چه نخواهد پایش در دفتر تاریخ پُر رمز و راز استان گلستان ثبت و درج خواهد شد، نقطه ای از تاریخ که جهت تقعر و حرکت این استان را به سمت قله های پیشرفت و عدالت تغییر داد.

- ایسنا/گلستان 30 آذر 1402 و کهن مراسم یلدا این بار چه بخواهد چه نخواهد پایش در دفتر تاریخ پُر رمز و راز استان گلستان ثبت و درج خواهد شد، نقطه ای از تاریخ که جهت تقعر و حرکت این استان را به سمت قله های پیشرفت و عدالت تغییر داد.

از آن روزها که ما در خاطرات کودکی مان به خاطر داریم و خواسته یا ناخواسته در جشن انتزاع استان گلستان از مازندران و ایجاد استانی جدید در شمال شرقی ترین نقطه این میهن و در کرانه خزر شرکت کردیم قریب به ربع قرن می گذرد و در کشاکش تاریخ این نام پرآوازه هر روز تصویری جدید از رخدادها و گردش ایام را در صحنه یکتای روزگار به طراحی نشست و بر این صحنه نگاشت.

اما تردیدی نیست که استان گلستان در طول بیش از دو دهه گذشته و در دولت های مختلف به دلایل متعدد و گوناگون از قطار پیشرفت و توسعه بازماند و با یک دستورکار نادرست یعنی تعریف استان به عنوان استانی با مزیت رقابتی و نسبی به نام کشاورزی، خود را از جریان صنعت و تولید بازداشت و نتوانست در روزهایی که فعالان تولید و صنعت با دلارهای ارزان در مسیر پیشرفت اقتصادی این سرزمین مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه عطف؛ همین جا که ما ایستاده ایم

نقطه عطف؛ همین جا که ما ایستاده ایم