مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:002024-01-08پزشكي

13 باور نادرست درباره تغذیه با شیر مادر


شیرمادر تغذیه ای ایده آل برای نوزادان است؛ ماده مغذی که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می کند و باعث ایجاد رابطه عاطفی خاص میان کودک و مادر می شود.

- شیرمادر تغذیه ای ایده آل برای نوزادان است؛ ماده مغذی که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می کند و باعث ایجاد رابطه عاطفی خاص میان کودک و مادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تغذیه با شیر مادر روشی بی نظیر برای تغذیه شیرخواران است.

دوران شیرخواری حساس ترین مرحله از مراحل رشد و تکامل کودک است و در این دوران شیر مادر تامین کننده نیازهای غذایی و مواد ایمنی بخش لازم برای شیرخوار است.

شیر مادر کاملا برای تامین نیازهای تغذیه ای و ایمونولوژیکی کودک طراحی شده و می تواند فواید مختلفی برای مادر و کودک داشته باشد اما در این بین ممکن است باورهای غلطی هم در این زمینه به وجود آید که لازم است اصلاح شود.

13 باور غلط درباره تغذیه با شیر مادر شامل موارد زیر است: * تغذیه با شیر مادر آسان است* کودکان به صورت غریزی پس از تولد سینه های مادر را جست و جو می کنند.

با این حال، بسیاری از مادرها به حمایت عملی نیاز دارند تا نحوه قرارگیری کودک برای شیردهی را درست انجام دهند و مطمئن شوند که کودکان به صورت صحیح به سینه وصل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 باور نادرست درباره تغذیه با شیر مادر

13 باور نادرست درباره تغذیه با شیر مادر