مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:402023-12-23اقتصادي

جذب 1993 میلیارد ریالی اعتبارات سفر رییس جمهور در بخش کشاورزی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: 1993 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور در حوزه بخش کشاورزی در استان جذب شده است.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: 1993 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور در حوزه بخش کشاورزی در استان جذب شده است.

صالح محمدی امروز، 2 دی ماه در حاشیه جلسه پیگیری مصوبات سفر اول رییس جمهور به گیلان در بهمن 1400، اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان در مجموع 17 هزار و 120 میلیارد ریال برای 17 پروژه بخش کشاورزی مصوب و مقرر شد که این رقم اعتباری تا سال 1403 به طور کامل اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: این حجم از اعتبار در نظر گرفته شده در بخش های مختلف جهاد کشاورزی بود که از این رقم فقط 14 هزار و 600 میلیارد ریال آن مربوط به سازمان جهاد کشاورزی و بقیه مربوط به خانواده جهاد کشاورزی بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه عمده پروژه های جهاد کشاورزی مکان محور نیست، عنوان کرد: پروژه های جهاد کشاورزی در مناطق مختلف گیلان شامل طرح تجهیز و یکپارچه سازی اراضی، لایروبی آب بندان ها و انتقال آب و سامانه های نوین آبیاری می شود که معمولا در محدوده زمانی خاص(پاییز و زمستان) قابل اجراست؛ از این رو درخواست می شود که اعتبارات برای اجرای پروژه ها به موقع اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 1993 میلیارد ریالی اعتبارات سفر رییس جمهور در بخش کشاورزی گیلان

جذب 1993 میلیارد ریالی اعتبارات سفر رییس جمهور در بخش کشاورزی گیلان