مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02بين الملل

رائول کاسترو: «اتحاد» سلاح استراتژیک کشور ماست


رییس جمهور سابق کوبا به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب این کشور تاکید کرد که اتحاد ، سلاح راهبری و اصلی کوبا در برابر جنگ خارجی و محاصره ای است که آمریکا از 60 سال قبل اعمال کرده است.

- رییس جمهور سابق کوبا به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب این کشور تاکید کرد که "اتحاد"، سلاح راهبری و اصلی کوبا در برابر جنگ خارجی و محاصره ای است که آمریکا از 60 سال قبل اعمال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، ژنرال رائول کاسترو، رییس جمهور سابق کوبا و میگل دیاز کانل، رییس جمهور فعلی این کشور ریاست جشنی در شهر سانتیاگو د کوبا به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب این کشور را برعهده داشتند.

رییس جمهور سابق کوبا در سخنرانی که در این جشن داشت، با اشاره به اینکه با گذشت 65 سال انقلاب کوبا قدرتمندتر شده، تاکید کرد: اتحاد تنها سلاح راهبردی اصلی کوبا است.

رییس جمهور سابق کوبا در ادامه نیز ضمن تقدیر از دستاوردها و پیروزی های انقلاب این کشور با وجود تمامی مشکلات، گفت: نه جنگ خارجی نه بلایای طبیعی و نه اشتباه های داخلی نمی توانند مانع این سالگرد شوند.

همچنین او مردم کوبا را به دفاع از اتحادی تشویق کرد که آن را سلاح استراتژیک و اصلی این کشور دانست که امکان موفقیت در هر چالشی را برای آن فراهم می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رائول کاسترو: «اتحاد» سلاح استراتژیک کشور ماست

رائول کاسترو: «اتحاد» سلاح استراتژیک کشور ماست