مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:452023-12-28سياسي

رشت؛ قطب گردشگری و فرهنگی


رشت با وجود ظرفیت های متعدد همچون ستاره ای درخشان در آسمان ایران می درخشد و از قطب های گردشگری، فرهنگی، صنعتی و غیره بوده و غذاهای رشت که آمیخته با صنایع دستی است همواره باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود.

- ایسنا/گیلان شهردار رشت گفت: رشت با وجود ظرفیت های متعدد همچون ستاره ای درخشان در آسمان ایران می درخشد و از قطب های گردشگری، فرهنگی، صنعتی و غیره بوده و غذاهای رشت که آمیخته با صنایع دستی است همواره باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود.

رحیم شوقی امروز پنج شنبه 7 دی ماه در بزرگترین رویداد خوراک ایران که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن هفته رشت اظهار کرد: 12 دی ماه 466 سال پیش رشت به عنوان مرکز اجتماعی، سیاسی، فرهنگی ولایت گیلان انتخاب شد.

شهر رشت با وجود ظرفیت های متعدد و همچنین بینش بالای مردمان زادگاه بزرگان و عالمان متعددی بوده است.

شهردار رشت افزود: رشت با وجود ظرفیت های متعدد همچون ستاره ای درخشان در آسمان ایران می درخشد و از قطب های گردشگری، فرهنگی، صنعتی و غیره بوده و غذاهای رشت که آمیخته با صنایع دستی است همواره باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود.

وی بیان کرد: رشت به واسطه همین توانمندی ها در شبکه شهرهای خلاق خوراک یونسکو به ثبت رسیده، این فرصت خوبی فراهم کرده تا بتوانیم با ارائه انواع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشت؛ قطب گردشگری و فرهنگی

رشت؛ قطب گردشگری و فرهنگی