مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 09:302024-01-02حوادث

صبحانه شن، ناهار گازوییل و شام آجر! 


 همه ما افراد بسیار زیادی را می شناسیم که خوردن غذا را بسیار دوست دارند و گاهی، مهم ترین سرگرمی آن ها خوردن غذاهای مختلف با طعم های متفاوت است، - اما مطمئنا کسی را ندیده اید که عاشق خوردن شن و ماسه باشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در گزارشی با این عنوان نوشت: خبر جالبی رسید که زنی فقط شن و ماسه می خورد؛ به این بهانه مروری داریم بر ماجراهای مرد نوشابه ای که 16 سال است به غذا لب نزده، رزمی کاری که فقط مرغ و تخم مرغ خام می خورد، دختری که 10 سال است فقط چیپس می خورد و .

همه ما افراد بسیار زیادی را می شناسیم که خوردن غذا را بسیار دوست دارند و گاهی، مهم ترین سرگرمی آن ها خوردن غذاهای مختلف با طعم های متفاوت است، اما مطمئنا کسی را ندیده اید که عاشق خوردن شن و ماسه باشد! به تازگی، تصاویر یک خانم روسی در شبکه های اجتماعی جهان پربازدید شده که در حال خوردن شن و ماسه است.

البته هنوز اطلاعات زیادی درباره او منتشر نشده، به جز این که در یکی از روستاهای روسیه زندگی می کند و به جز شن و ماسه، غذای دیگری نمی خورد.

هرچند خود شن و ماسه اصلاً غذا محسوب نمی شود.

نکته ای که ماجرا را جالب و البته عجیب تر می کند، این است که می گویند این خانم در انتخاب شن و ماسه دقت بسیار زیادی می کند و با وسواس بسیار خاصی این مواد را از جنگل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبحانه شن، ناهار گازوییل و شام آجر! 

صبحانه شن، ناهار گازوییل و شام آجر!