مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:102023-12-25اقتصادي

صادرات 400 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز اینچه برون


مدیرکل گمرکات گلستان از افزایش 46 درصدی صادرات در گلستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 397 هزار و 298 تُن کالای غیرنفتی از مبادی گمرکی این استان صادر شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل گمرکات گلستان از افزایش 46 درصدی صادرات در گلستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 397 هزار و 298 تُن کالای غیرنفتی از مبادی گمرکی این استان صادر شد.

شهریار شهریاری عصر دوشنبه 4 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ترکمنستان، قزاقستان، عراق، پاکستان، ازبکستان، بلغارستان، رومانی، روسیه، ارمنستان، افغانستان، قرقیزیستان، لهستان، ترکیه و تاجیکستان از مقاصد کالاهای صادراتی گلستان بوده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون حدود 397 هزار و 298 تُن انواع کالای غیرنفتی به ارزش تقریبی 231 میلیون و 430 هزار دلار، از مبادی گمرکی این استان صادر شد.

مدیرکل گمرکات گلستان ادامه داد: این میزان صادرات به لحاظ وزنی نیز 46 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

شهریاری افزود: پُلی استایرن، تخم مرغ، پنیر، انواع لوله پروفیل و آهنی، یُد، خوارک آماده آبزیان، خرما، پسته فندقی و ورق نئوپان، عمده کالاهای صادراتی گلستان طی 9 ماه گذشته بود.

مدیرکل گمرکات گلستان به حجم کالاهای وارداتی از طریق گمرکات گلستان از اول فروردین امسال تا پایان آذر نیز اشاره کرد و گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 400 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز اینچه برون

صادرات 400 هزار تن کالای غیرنفتی از مرز اینچه برون