مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:402024-01-13سياسي

ساماندهی 81 درصد گلزار شهدای مازندران


مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران با اشاره به ساماندهی 81 درصدی گلزار شهدای استان، گفت: تنها 21 درصد از این فعالیت در دولت سیزدهم اتفاق افتاد و تلاش داریم پایان ساماندهی گلزار شهدا را به کنگره گره بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید کهنسال عصر امروز در جلسه شورای بیست وچهارمین جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرامیداشت یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید مازندران و تبریک حلول ماه رجب، با اشاره به برگزاری کنگره شهدای غریب اسارت مازندران ، افزود: این کنگره در تیرماه سال آینده همزمان با سالروز رجعت مظلومانه اسرا برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران مازندران بیان کرد: همچنین تجلیل از مادران و همسران شهدای غریب اسارت مازندران در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

کهنسال با اشاره به ساماندهی 81 درصدی گلزار شهدای استان، گفت: تنها 21 درصد از این فعالیت در دولت سیزدهم اتفاق افتاد و تلاش داریم پایان ساماندهی گلزار شهدا را به کنگره گره بزنیم.

وی بیان کرد: یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و ساماندهی امور ایثارگران اختصاص یافت که تاکنون حدود 5 میلیارد تومان از سوی دستگاه های اجرایی محقق شد و در جهت فعالیت های فرهنگی هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 81 درصد گلزار شهدای مازندران

ساماندهی 81 درصد گلزار شهدای مازندران