مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 12:052024-01-03سياسي

منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود


منش و سیره حضرت فاطمه را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و اجرای برنامه های این روز توام با ابعاد معنوی باشد.

- منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: منش و سیره حضرت فاطمه را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و اجرای برنامه های این روز توام با ابعاد معنوی باشد.

دکتر محمدرضا حسین نژاد افزود: بانوان مسیری را طی کنند که تربیت فرزندان در راستای شهادت پذیری و انجام کار برای رضای خدا باشد.

وی با بیان اینکه شخصیت قدرتمند بانوان و اثرگذاری آنها در اجتماع بسیار پررنگ است، تصریح کرد: بسیاری از جامعه شناسان آغاز تغییر در یک جامعه را از خانواده می دانند و امروز هم اگر در عزت و اقتدار هستیم مادرانی بودند که بدون هیچ چشم داشتی فرزندان خود را در دفاع مقدس تقدیم کردند که چنین مادرانی شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مادرانی بودند که چندین فرزند خود را با تربیت الهی بزرگ کردند و در جهاد فی سبیل الله تقدیم راه خدا کردند و الگوهای شایسته برای جوامع بشری هستند .

وی ادامه داد: دشمن افرادی از زنان را که در زندان هستند و یا با نظام تضاد دارند، به عنوان الگو و اسوه معرفی می کند در حالی که در نظامی که 200 هزار شهید تقدیم کرده است، زنان فداکار بسیاری داریم که الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود

منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود