مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:252024-01-01بين الملل

قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمایت های انصارالله از مردم فلسطین که همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد، - وزیر امور خارجه ایران که امروز میزبان محمد عبدالسلام در تهران بود، از مواضع قوی و مقتدرانه انصارالله یمن در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمایت های انصارالله از مردم فلسطین که همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد، با واکنش حسین امیرعبداللهیان روبرو شد.

او امروز (دوشنبه) 11 دی ماه در تهران و در دیدار محمد عبدالسلام از موضع قوی و مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

سخنگوی انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی محمد عبدالسلام که پس از عملیات طوفان الاقصی از ملت های مسلمان خواسته بود که در این نبرد سرنوشت ساز، از مقاومت فلسطین حمایت کنند، در این دیدار از حمایت های سیاسی مداوم جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت قدردانی کرد.

در پی تشدید حملات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع غزه شاهد حملات انصارالله به کشتی های اسراییلی یا مرتبط با این رژیم در دریای سرخ بودیم که با واکنش رژیم صهیونیستی و متحدانش از جمله آمریکا روبرو شد و حتی ائتلاف دریایی در دریای سرخ تشکیل شد که با اقبال هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم فلسطین

قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم فلسطین