مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 07:552023-12-31سياسي

حضور بی نظیر بوشهری ها در یادواره 586 شهید


فرماندار بوشهر با تقدیر از حضور مردم در یادواره شهدای شهرستان بوشهر گفت: حضور بی نظیر مردم بوشهر در یادواره 586 شهید والامقام، نشانه بصیرت و ولایتمداری است.

- ایسنا/بوشهر فرماندار بوشهر با تقدیر از حضور مردم در یادواره شهدای شهرستان بوشهر گفت: حضور بی نظیر مردم بوشهر در یادواره 586 شهید والامقام، نشانه بصیرت و ولایتمداری است.

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر، در پی استقبال و حضور باشکوه مردم در مراسم یادواره 586 شهدای شهرستان بوشهر پیام تقدیری صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: استقبال باشکوه مردان و زنان دیار پر افتخار بوشهر از مراسم یادواره 586 شهدای شهرستان بوشهر، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان بوشهر افزود.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: این حضور بی مانند و غیرقابل توصیف مردم شهرستان در مراسم استقبال و برگزاری یادواره این شهدای والا مقام، نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام انقلاب و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی اضافه کرد: بر خود واجب می دانم به عنوان خدمتگزار مردم این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بی نظیر بوشهری ها در یادواره 586 شهید

حضور بی نظیر بوشهری ها در یادواره 586 شهید