مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:152023-12-30اجتماعي

جمع آوری پل حافظ منوط به تصمیم پلیس/ کاهش8.6 کیلومتری مسیر شهروندان در منطقه 22


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پلیس راهور هنوز نظر قطعی خود را درباره جمع آوری پل حافظ ارائه نکرده است، گفت: مقرر شد جلسات مشترک در آینده برای جمع بندی این موضوع برگزار  شود تا مشخص شود در ایام نوروز امسال این جمع آوری انجام شود یا خیر؟ - معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه پلیس راهور هنوز نظر قطعی خود را درباره جمع آوری پل حافظ ارائه نکرده است، گفت: مقرر شد جلسات مشترک در آینده برای جمع بندی این موضوع برگزار  شود تا مشخص شود در ایام نوروز امسال این جمع آوری انجام شود یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پل و معابر دسترسی شهرک شهید خرازی به خیابان دانش در قالب هشتادوهشتمین پویش امید و افتخار به بهره برداری رسید.

هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این مراسم که با حضور آقامیری رییس کمیته عمران شورای شهر تهران و مسعود نصرتی شهردار منطقه 22 برگزار شد، گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه ای اثرگذار در منطقه 22 هستیم.

این پل بخش جنوبی و شمالی بزرگراه شهید همدانی را به محدوده شهرک شهید خرازی متصل می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آینده پیش بینی شده هشت هزار خانواده در این شهرک مستقر شوند قطعا جمعیت متراکمی در این شهرک حضور خواهد داشت؛ اما با توجه به اینکه سرانه های آموزشی و خدماتی خارج از شهرک است ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پل حافظ منوط به تصمیم پلیس/ کاهش8.6 کیلومتری مسیر شهروندان در منطقه 22

جمع آوری پل حافظ منوط به تصمیم پلیس/ کاهش8.6 کیلومتری مسیر شهروندان در منطقه 22