مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 12:002024-01-10اقتصادي

افتتاح و بهره برداری از دو واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی


با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو طرح سرمایه گذاری تولیدی - صنعتی در منطقه آزاد انزلی افتتاح و بهره برداری شد.

- ایسنا/گیلان با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو طرح سرمایه گذاری تولیدی - صنعتی در منطقه آزاد انزلی افتتاح و بهره برداری شد.

امروز چهارشنبه 20 دی ماه با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو طرح سرمایه گذاری تولیدی-صنعتی در منطقه آزاد انزلی با میزان سرمایه گذاری 2700 میلیارد ریالی بخش خصوصی با زمینه اشتغالزایی مستقیم برای 95 نفر به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم ابتدا طرح سرمایه گذاری تولید یخچال های صنعتی افتتاح شد که این واحد تولیدی صنعتی در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع در دو طبقه با حجم سرمایه گذاری به ارزش 1850 میلیارد ریال برای 60 نفر به صورت مستقیم ایجاد شغل کرده است.

گفتنی است، این مجموعه تولیدی پیش از این وارد کننده یخچال صنعتی بوده که با همکاری و مشاوره های ارائه شده از سوی سازمان به عرصه تولید ورود کرده و با بهره گیری از تکنولوژی خط تولید کشور ترکیه، این کارخانه را احداث کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از دو واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی

افتتاح و بهره برداری از دو واحد صنعتی در منطقه آزاد انزلی