مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 19:352024-01-16اقتصادي

رفع تداخل 207 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به تعهدات این سازمان در حوزه اجرای احکام و صدور اسناد گفت: از ابتدای امسال 207 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان که با عرصه های منابع طبیعی تداخل داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عصر امروز در گفت وگوی تلفنی سیمای مرکز گیلان با اشاره به تعهدات این سازمان در حوزه اجرای احکام و صدور اسناد اظهار کرد: از ابتدای امسال 207 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان که با عرصه های منابع طبیعی تداخل داشت، رفع مشکل شد.

وی با اشاره به صدور سند برای یک هزار پلاک زمین رفع تداخل شده در گیلان افزود:  تا پایان امسال رفع تداخل اراضی کشاورزی به 230 هزار هکتار خواهد رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با درخواست از مسؤولان شهرستانی در خصوص تشکیل کمیته های فنی گفت: از مدیران جهاد کشاورزی درخواست دارم با جدیت کمیته های فنی را برگزار کرده و در احقاق حقوق مردم اهتمام داشته باشند.

محمدی با تاکید بر ایجاد فضای امید و تلاش در بین کشاورزان در خصوص ثبت سند اراضی رفع تداخل شده، بیان کرد: تعامل و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان برای صدور اسناد کشاورزی بسیار مهم و مثمر ثمر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخل 207 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان

رفع تداخل 207 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گیلان