مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:252024-01-20اجتماعي

شناسایی 300 تورگردشگری غیرمجاز در کرمانشاه


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شناسایی 300 تور گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، بویژه در ایام شب یلدا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شناسایی 300 تور گردشگری غیرمجاز در کرمانشاه، بویژه در ایام شب یلدا خبر داد.

وحید امیری، امروز(30 دی) در نشست با تورگردانان و راهنمایان گردشگری کرمانشاه، از این قشر به عنوان پیشرانان گردشگری استان نام برد و اظهارکرد: تورگردانان و راهنمایان گردشگری می توانند با معرفی درست و مطلوب استان زمینه ای فراهم کنند که گردشگران در سفرهای بعدی هم کرمانشاه را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

وی افزود: در حال حاضر 130 تورگردان و راهنمای گردشگری در سطح استان فعالیت می کنند که پاره ای از مشکلات پیش روی فعالیت آنها وجود دارد.

معاون گردشگری استان از فعالیت تورهای غیرمجاز به عنوان یکی از این مشکلات نام برد و افزود: تنها طی امسال نزدیک به 300 تور غیرمجاز را بویژه در ایام شب یلدا شناسایی کردیم.

وی تاکید کرد: رویکرد ما در برخورد با تورهای غیرمجاز ساماندهی آنها است، به گونه ای که بتوانیم آنها را دعوت کنیم که در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 300 تورگردشگری غیرمجاز در کرمانشاه

شناسایی 300 تورگردشگری غیرمجاز در کرمانشاه