مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:502024-01-01فرهنگي

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم با حضور سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت مدیره بنیاد رودکی، - مراسم تکریم مهدی سالم و معارفه محمد الهیاری فومنی، مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این مراسم با حضور سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیأت مدیره بنیاد رودکی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و عضو هیأت مدیره بنیاد رودکی، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر و عضو هیأت مدیره، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی و همچنین شورای معاونان بنیاد رودکی از زحمات مهدی سالم در طول دوران خدمت در این بنیاد تقدیر و مدیرعامل جدید بنیاد رودکی معرفی شد.

در این رویداد سالاری با تشکر از هیأت مدیره بنیاد رودکی گفت: امیدوارم حضور آقای اله یاری فومنی به تعاملات بیشتر منجر شود و جاده فعالیت های بنیاد رودکی را هموارتر کند.

اسلامی هم ضمن تشکر از همکاران بنیاد رودکی در دوره سرپرستی در این بنیاد و قدردانی از هیأت مدیره و مدیران بنیاد رودکی با خیرمقدم به الهیاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی و سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی، از زحمات مهدی سالم در دوره مسئولیتش تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد