مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 16:102024-01-18دانش

تعاملات علمی و فرهنگی پاکستان و ایران افزایش می یابد


مختار احمد رییس کمیسیون آموزش عالی پاکستان با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات فرهنگی و اجتماعی میان پاکستان و ایران گفت: امروز دبیرخانه ای با عنوان علمی فرهنگی میان این دو کشور شکل گرفته است که در آینده با دستاوردهای علمی جدید خودش را نشان خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگذاری فارس از قم، نشست گفت و گوهای علمی و فرهنگی میان ایران و پاکستان امروز پنج شنبه 28 دی ماه به میزبانی دانشگاه ادیان و مذاهب در سالن امام موسی صدر این دانشگاه برگزار شد.

مختار احمد رییس کمیسیون آموزش عالی پاکستان و رؤسای دانشگاه های پنجاب، قائد اعظم، اقبال و دولتی لاهور پاکستان و همچنین رؤسای دانشگاه های قم، حکیم سبزوار، بوعلی سینا همدان، آزاد قم و دانشگاه سیستان و بلوچستان و محمدعلی ربانی دستیار رییس سازمان فرهنگ اسلامی در امور گفت وگوهای فرهنگی و حقوق بشری در این نشست حضور داشتند.

تشکیل دبیرخانه دائمی علمی و فرهنگی میان ایران و پاکستان یکی از دستاوردهای این نشست بود که این دبیرخانه شامل پنج دانشگاه ایران و پنج دانشگاه پاکستان است و نوع فعالیت آن تحقیق و پژوهش در مباحث علمی و فرهنگی است.

در این جلسه از طرف ایران دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان رابط با دانشگاه های پاکستان در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاملات علمی و فرهنگی پاکستان و ایران افزایش می یابد

تعاملات علمی و فرهنگی پاکستان و ایران افزایش می یابد