مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:202023-12-30سياسي

دست اندرکاران، موسیقی را از فضای خشک و رسمی در بیاورند


اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی شامگاه جمعه ( 8 دی ماه) با حضور محمد الهیاری (مدیرکل پیشین دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در برج میلاد برگزار شد.

- اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی شامگاه جمعه ( 8 دی ماه) با حضور محمد الهیاری (مدیرکل پیشین دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در برج میلاد برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد الهیاری که در دو روز گذشته به عنوان مدیرعامل بنیاد رودکی معرفی شده است با حضور در اختتامیه نمایشگاه صنعت موسیقی از غرفه ها بازدید.

این نمایشگاه روزانه با برگزاری دو نشست تخصصی و حضور کارشناسان موسیقی در حاشیه نمایشگاه، بحث ها و جلسات پرمخاطبی را به خود دید و فردین خلعتبری روزهای شلوغی را از سر گذراند.

این هنرمند که دبیر هنری نمایشگاه نیز بود، معتقد است جهان موسیقی پتانسیل های بالایی را در ایران دارد و باید از آن استفاده بهینه کرد.

جلال ذکایی مدیر و رییس نمایشگاه صنعت موسیقی نیز در آخرین روز از این نمایشگاه به شرح اتفاقات و جزییاتی از این برنامه پرداخت.

او گفت: ما برای این دور برنامه و شرایطی برای تبلیغات نداشتیم و تصمیم داشتیم که خیلی آرام آرام به معرفی نمایشگاه صنعت موسیقی بپردازیم اما به یک باره از روز دوم با این حجم عظیم از استقبال رو به رو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران، موسیقی را از فضای خشک و رسمی در بیاورند

دست اندرکاران، موسیقی را از فضای خشک و رسمی در بیاورند