مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:552024-01-15سياسي

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در کانون های مساجد کشور


مقدم از برپایی نمایشگاه کتاب «انفجار نور» با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و انتشارات منتخب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد.

- مقدم از برپایی نمایشگاه کتاب انفجار نور با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و انتشارات منتخب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی مقدم -معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور- با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر و با هدف انتقال مفاهیم ادبیات و ساختارهای انقلاب به نسل نو، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری انتشارات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح کشور می کند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خاطرنشان کرد: بر اساس توافقات انجام شده با انتشارات قدر ولایت همه کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور جهت برپایی نمایشگاه از 40 درصد تخفیف برخوردار می شوند.

مقدم هدف از برگزاری این نمایشگاه را تعامل نوشتاری به خصوص با نسل جوان و نوجوان در زمینه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه به دنبال تسهیل دسترسی مخاطبان به تازه های نشر در موضوعات انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با معرفی کتاب های همسو با ارزش های انقلاب اسلامی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در کانون های مساجد کشور

برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در کانون های مساجد کشور