مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 16:452024-01-10سياسي

حسینی اراکی: انتقام خون شهداء حادثه تروریستی کرمان باید گرفته شود


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه باید انتقام خون این شهداء از مجریان آن حادثه گرفته شود، گفت: خداوند نیز از دشمن انتقام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت شهداء حادثه تروریستی محدوده گلزار شهدا کرمان اظهار کرد: شما مردم ولایت مدار کرمان، امروز با حضور پرشور خود نشان دادید که تا پای جان با ارزش های انقلاب و سردار سلیمانی هستید.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: این غم بسیار سنگین و جانسوز است و دل تمام آزادگان جهان را به درد آورده و خانواده های شیعه و سنی زیادی را عزادار کرده است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر 70 هزار تن مواد منفجره روی مردم مظلوم غزه ریخته است و این در حالی است که مردم فلسطین همچنان مقاوم و صبور ایستاده اند.

وی عنوان کرد: بازماندگان شهدای حادثه تروریستی اخیر کرمان هم همینطور، خانواده شهید سلطانی نژاد با وجود تقدیم 8 شهید همچنان پای آرمان های انقلاب ایستاده است.

حجت الاسلام حسینی اراکی با تاکید بر این که این صبر و مقاومت از ایمان و اعتقاد به معاد نشأت می گیرد، ابراز کرد: انسان های مؤمن در دل مصبیت ها اینگونه صبر می کنند، خدواند هم در قرآن آنها را به بهشت برین مژده داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی اراکی: انتقام خون شهداء حادثه تروریستی کرمان باید گرفته شود

حسینی اراکی: انتقام خون شهداء حادثه تروریستی کرمان باید گرفته شود