مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 03:102023-12-25بين الملل

درخواست پاپ فرانسیس برای آتش بس در غزه


رهبر مسیحیان کاتولیک جهان نسبت به وضعیت ناگوار فلسطینی ها در غزه اظهار تاسف کرده و برقراری آتش بس در این منطقه را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پاپ فرانسیس ، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن کریسمس و عید میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) با ابراز تاسف نسبت به وضعیت ناگوار انسانی در نوار غزه، خواستار آتش بس در این باریکه شد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه ، رهبر 87 ساله کاتولیک های جهان در این پیام که خطاب به هزاران مستمع کاتولیک حضور پیدا کرده در میدان سنت پیتر واتیکان ایراد کرد گفت: من درخواست پایان عملیات نظامی که این میزان حیرت آور از غیرنظامیان بی گناه را قربانی کرده و حل این وضعیت انسانی ناگوار از طریق گشودن مسیر تحویل کمک های بشردوستانه بیشتر را دارم سازمان ملل اخیرا وضعیت انسانی در نوار غزه را بعد از گذشت حدود سه ماه از شروع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس فاجعه بار توصیف کرده و از آواره شدن 85 درصد از جمعیت این منطقه خبر داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (15 مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به طوفان الاقصی را آغاز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پاپ فرانسیس برای آتش بس در غزه

درخواست پاپ فرانسیس برای آتش بس در غزه