مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:252023-12-27اقتصادي

پیشنهاد سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومانی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) 


مدیرعامل شهر فرودگاهی امامی خمینی(ره) مجموع پیشنهادات سرمایه گذاری در پهنه لجستیکی را 290 میلیون دلار و در منطقه آزاد تجاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: - پیشنهاد سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومانی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)  مدیرعامل شهر فرودگاهی امامی خمینی(ره) مجموع پیشنهادات سرمایه گذاری در پهنه لجستیکی را 290 میلیون دلار و در منطقه آزاد تجاری بالغ بر 200 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با بخشی از این درخواست ها موافقت شده است و در حال تهیه مدل مالی برای آنها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید چلندری با اشاره به میزان استقبال از سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در دولت سیزدهم اظهار کرد: از زمان تصویب احداث منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امامی خمینی (ره) در سال 94، زیرساخت ها آماده نشده بود و به همین خاطر مورد استقبال سرمایه گذاران حوزه لجستیک قرار نمی گرفت.

به همین خاطر در اولین اقدام، قرارداد توسعه زیرساخت های منطقه آزاد تجاری را به جریان انداختیم و یک منطقه 107 هکتاری به عنوان هسته پیشران انتخاب شد که هم اکنون از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

وی افزود: تا این لحظه پیشنهادات سرمایه گذاری 290 میلیون دلاری در این پهنه لجستیکی داریم و از طرفی مجموع درخواست های سرمایه گذاری در کل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومانی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) 

پیشنهاد سرمایه گذاری 200 هزار میلیارد تومانی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)