مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:052024-01-14سياسي

فقط اسنپ فود هک نشده است!


یک قاضی دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای گفت: هک یک سکو به دلیل طرفداران زیادی که دارد بسیار دیده و رسانه ای شد، اما این اتفاق در حوزه های دیگر هم اعم از نهاد های عمومی و دولتی و خصوصی رخ داده است.

- یک قاضی دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای گفت: هک یک سکو به دلیل طرفداران زیادی که دارد بسیار دیده و رسانه ای شد، اما این اتفاق در حوزه های دیگر هم اعم از نهاد های عمومی و دولتی و خصوصی رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین تویسرکانی بازپرس دادسرای رسیدگی به جرایم رایانه ای درباره ضرورت حفظ اطلاعات شخصی مردم در فضای مجازی، گفت: قانون جرایم رایانه ای مصوب 88 است و قانون در آن زمان در حالی تصویب شده که فضای رایانه و فناوری های هوشمند بسیار محدودتر در زندگی ما وارد شده بود.

در سال 88 گوشی هوشمند محدود بود یا اصلا وجود نداشت و پیام رسان ها و سکو ها (پلتفرم ها) به صورت امروزی وجود نداشتند و حوزه های مالی مانند امروز جنبه الکترونیک پیدا نکرده بود؛ لذا با مقتضیات امروز ما، قانون جرایم رایانه ای فاصله زیادی دارد؛ هر چند این قانون، قانون بسیار خوبی است، ولی امروز که تمام زندگی ما متاثر از فضای رایانه ای است، حتما این قانون کمبود هایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط اسنپ فود هک نشده است!

فقط اسنپ فود هک نشده است!