مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 23:452023-12-24سياسي

جهاد دانشگاهی لرستان بازوی کمک کننده توسعه استان است


این نهاد به عنوان بازوی کمک کننده به توسعه استان در کنار نهادها و دستگاه های مختلف قرار گرفته و در این زمینه هم افزایی داشته است.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: این نهاد به عنوان بازوی کمک کننده به توسعه استان در کنار نهادها و دستگاه های مختلف قرار گرفته و در این زمینه هم افزایی داشته است.

فرهاد فرامرزیان در جلسه با فریبرز امیری پریان مدیرکل ثبت احوال لرستان که با هدف بررسی زمینه های همکاری در محل سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، با تشریح ظرفیت های این واحد در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: در این حوزه ها فعالیت های خوب و شاخصی در سطح لرستان انجام شده و به نوعی برند هستند.

وی رسالت جهاد دانشگاهی را داشتن نقش حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت دانست و افزود: نگرش جهاد دانشگاهی رشد و توسعه استان است.

فرامرزیان اظهار کرد: هر توسعه ای با حضور دانشگاه میسر شده و شاهد هستیم مسئولان و مدیران نیز خروجی مجموعه دانشگاهی اند و باید فرآیندی تعریف تا ارتباط بین دانشگاه با صنعت برقرار شود.

این مسئول با بیان این که جهاد دانشگاهی می تواند این حلقه معیوب در ارتباط را رفع کند، اضافه کرد: برای ورود جهاد دانشگاهی به این جریان و رفع حلقه معیوب ارتباط باید ابتدا به دانشگاه ها راه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی لرستان بازوی کمک کننده توسعه استان است

جهاد دانشگاهی لرستان بازوی کمک کننده توسعه استان است