مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:302023-12-27فرهنگي

رده بندی فیلم های 2023 برمبنای امتیاز همه منتقدان در راتن تومیتوز


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت راتن تومیتوز، سال 2023 با نمایش فیلم هایی چون «مگان»، «هواپیما» با بازی جرارد باتلر، «فقدان» و «استخر بی انتها» در ژانر وحشت شروع شد و پس از آن با استیون سودربرگ و «آخرین رقص مجیک مایک» و استودیو مارول .

- در حالی که بازار انتخاب بهترین های سال داغ است و هر سایت و گروه منتقد بهترین های خود را انتخاب کرده یا می کند، سایت راتن تومیتوز که امتیاز منتقدان را گرد می آورد رده بندی اش را اعلام کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت راتن تومیتوز، سال 2023 با نمایش فیلم هایی چون مگان ، هواپیما با بازی جرارد باتلر، فقدان و استخر بی انتها در ژانر وحشت شروع شد و پس از آن با استیون سودربرگ و آخرین رقص مجیک مایک و استودیو مارول با مرد مورچه ای و زنبورک: کوانتومانیا ادامه یافت.

تقریباً هر هفته در ماه مارس یک فیلم مهم اکران شد که جان ویک: فصل 4 با بازی کیانو ریوز، جیغ 6 و کرید 3 از جمله آنها بودند.

آوریل با درام بسکتبالی ایر ، انیمه فانتزی سوزومی ، بازگشت اویل دید با خیزش ، خدایا آنجایی؟ این من هستم، مارگارت ، نمایش ساخته کلی رایکارد و پیمان بهترین فیلم گای ریچی از نظر منتقدان همراه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رده بندی فیلم های 2023 برمبنای امتیاز همه منتقدان در راتن تومیتوز

رده بندی فیلم های 2023 برمبنای امتیاز همه منتقدان در راتن تومیتوز