مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 18:052023-12-29اقتصادي

ارسال اطلاعات 40 هزار واحد مسکونی خالی جدید به سازمان امور مالیاتی


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم اطلاعات واحدهای مسکونی خالی برای سال مالیاتی 1401 به تعداد 40 هزار و 213 برای اشخاص دارای بیش از 5 واحد مسکونی به سازمان امور مالیاتی ارسال شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هادی عباسی اصل یا اشاره به ارسال اطلاعات بیش از 40 هزار واحد مسکونی خالی جدید به سازمان امور مالیاتی، تصریح کرد: در مرحله اول نیز اطلاعات بالغ بر 19290 خانه خالی برای سال مالیاتی 1401 معرفی شده بود که با این حساب از ابتدای امسال در مجموع 59503 واحد مسکونی خالی بر اساس سامانه املاک و اسکان طی دو نوبت به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

وی بیان کرد: بر اساس ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب سال 1394 مجلس شورای اسلامی هر خانه ای که بیش از 120 روز در یک سال مالیاتی خالی باشد مشمول دریافت مالیات است و شناسایی این خانه ها بر اساس ماده 169 مکرر همان قانون، از طریق سامانه املاک و اسکان صورت پذیرد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: پیش از ارسال فهرست به تمامی اشخاص در قالب ارسال پیامک یا نامه اخطار لازم داده شد تا اطلاعات افراد ساکن در واحدهای مسکونی خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اطلاعات 40 هزار واحد مسکونی خالی جدید به سازمان امور مالیاتی

ارسال اطلاعات 40 هزار واحد مسکونی خالی جدید به سازمان امور مالیاتی