مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 12:452023-12-22سياسي

گزارشی از پشت صحنه برنامه شب یلدای شبکه یک؛ این داستان شیرین ادامه دارد...


شبِ دومِ ویژه برنامه ی یلدایی «ایران دوست داشتنی» در شب چله از شبکه یک سیما پخش شد؛ اما این شروعی برای آغاز یک برنامه ی جدید برای تلویزیون با محوریت آداب و رسوم ایرانی ست که پس از یلدا نیز ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، آنچه در پشت صحنه ی شبِ چله ی ایران دوست داشتنی گذشت، دعوت مهمانان از خودِ مردم در سراسر کشور بود.

ممکن است در ذهن بسیاری این باشد؛ برنامه ای با دکوری عظیم که بر اساس معماری قدیمی ایرانی و شبیه سازی آن به تئاترشهر و  با استفاده از هوش مصنوعی، طراحی شده است؛ باید چهره های شاخص متعددی در آن حضور داشته باشند.

این فرض درست از آب در آمده است.

در این صحنه ی با شکوه، مهمانان از دل مردمانِ کشورمان بود که هر کدام در دیار خود مشغول فعالیت و خدمت به خلق هستند با شوق و اشتیاق به این برنامه آمده اند تا بخشی از فرهنگ شهر خود را معرفی کنند.

دیگر مهمانان این شب یلدایی، حضور نوجوانانی بود که صدایشان از پشت صحنه تا بیرون از لوکیشن برنامه می رفت! نوجوانانی که آماده ی حضور در ایران دوست داشتنی بودند تا آن ها نیز بخشی از توانایی خود را میان تماشاگران حاضر در برنامه و مقابل بینندگان تلویزیون به نمایش بگذارند و این حضور تشویقی برای ادامه دادن و جنگیدن برای زندگی و آرزوهایشان در آینده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از پشت صحنه برنامه شب یلدای شبکه یک؛ این داستان شیرین ادامه دارد...

گزارشی از پشت صحنه برنامه شب یلدای شبکه یک؛ این داستان شیرین ادامه دارد...