مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:502024-01-16حوادث

سرقت طلا و جواهرات 19 زن تنها ازسوی 2 مسافربرنما/ بازداشت 3 طلافروش به دلیل مالخری


فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری 2 سارق مسافربرنما که اقدام به سرقت طلا و جواهرات زنان در غرب تهران کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیومرث عزیزی در حاشیه نشست خبری که پیش از ظهر امروز در مقر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران برگزار شد، به جزییات کشف یک پرونده سرقت از زنان پرداخت و گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر سرقت طلا و جواهرات از زنان رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه انجام شده، مشخص شد دو نفر با یک دستگاه خودروی پراید و در قالب مسافربر شخصی در یکی از بلوارهای شهرستان قدس، زنی جوان را سوار بر خودرو کرده و در میانه راه با تهدید سلاح سرد، اقدام به بریدن النگوها و گرفتن گردنبند و گوشواره وی کرده و پس از آن با رها کردن فرد قربانی در محلی خلوت، متواری شده اند.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس گفت: در ادامه تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پلیس، مشخص شد سارقان با خودروهای سرقتی اقدام به گشت زنی در معابر شهر کرده و از این طریق طعمه های خود را که زنان تنها بودند، مورد شناسایی قرار داده اند.

این افراد مالباخته را به عنوان مسافر، سوار برخودرو کرده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنان کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت طلا و جواهرات 19 زن تنها ازسوی 2 مسافربرنما/ بازداشت 3 طلافروش به دلیل مالخری

سرقت طلا و جواهرات 19 زن تنها ازسوی 2 مسافربرنما/ بازداشت 3 طلافروش به دلیل مالخری