مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:002024-01-08اقتصادي

هوش مصنوعی و باز هم هوش مصنوعی!


اولین ربات همراه با چت جی پی تی، یک «کمربند هوشمند» مجهز به هوش مصنوعی که به هدایت افراد نابینا کمک می کند و همچنین جاروبرقی، تی و سایر وسایل مجهز به هوش مصنوعی همه در بزرگ ترین نمایشگاه فناوری سال(CES 2024) به چشم می خورند.

- اولین ربات همراه با چت جی پی تی، یک کمربند هوشمند مجهز به هوش مصنوعی که به هدایت افراد نابینا کمک می کند و همچنین جاروبرقی، تی و سایر وسایل مجهز به هوش مصنوعی همه در بزرگ ترین نمایشگاه فناوری سال(CES 2024) به چشم می خورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سالی که هوش مصنوعی تیتر اخبار و توجهات در صنعت فناوری را به خود معطوف کرده بود، جای تعجب نیست که محصولات جدیدی که در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال یا به اختصار CES عرضه می شوند، اکثریت به هوش مصنوعی مربوط باشند.

به نقل از سی ان ان، نمایشگاه CES 2024 که اکنون پنجاه و هشتمین سال خود را پشت سر می گذارد، از روز گذشته در لاس وگاس با ترکیبی از فناوری های پیشرفته و گجت های عجیب و غریب درب هایش را به روی خبرنگاران باز کرده و از فردا به روی عموم باز می شود.

این رویداد که بزرگ ترین رویداد فناوری در سال است، به ربات هایی که در نمایشگاه پرسه می زنند، ارائه های پرشور از شرکت های بزرگ فناوری و راه اندازی محصولات عجیب و غریب، شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی و باز هم هوش مصنوعی!

هوش مصنوعی و باز هم هوش مصنوعی!