مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:402023-12-26اقتصادي

افتتاح پروژه های ورزشی ابهر در سفر رییس جمهوری به استان زنجان


با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهوری به استان زنجان، پروژه هایی که در این سفر در ابهر افتتاح خواهند شد، بررسی شدند تا مشکلات آنها حل شود.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهوری به استان زنجان، پروژه هایی که در این سفر در ابهر افتتاح خواهند شد، بررسی شدند تا مشکلات آنها حل شود.

احمد ذوالقدر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به در پیش رو بودن سفر رییس جمهوری به استان زنجان، اظهار کرد: بیشتر مشکلات پروژه های ورزشی این شهرستان بررسی شد؛ یکی از پروژه های مورد مطالبه مردم، پروژه استخر عسلک است که از سال 1398 تعطیل شده و با تزریق چهار میلیارد تومان اعتبار تجهیزات این استخر به ویژه موتورخانه آن نوسازی شد.

این پروژه همزمان با سفر رییس جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

وی با توضیح اینکه پروژه دیگر بازرسی چمن شریف آباد بود که این چمن یکی از چمن های مصنوعی استاندارد کشور است، گفت: این پروژه ناقص و بدون زیرساخت افتتاح شده بود و مقرر شد برای حل مشکلات آن هم از ظرفیت سایر ارگان ها و هم از ظرفیت کمیته برنامه ریزی استفاده شود.

فرماندار ابهر در ادامه به پروژه ورزشگاه 3000 نفری ابهر که درباره آن گزارش های متعددی ارائه شده است، اشاره و بیان کرد: این پروژه 17 سال قدمت دارد و برای حل مشکلات آن 15 میلیارد تومان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های ورزشی ابهر در سفر رییس جمهوری به استان زنجان

افتتاح پروژه های ورزشی ابهر در سفر رییس جمهوری به استان زنجان