مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:102023-12-29فرهنگي

نگاهی به فیلم های پرتماشاگر و گیشه 900 میلیاردی سینما


در حالی که آمار فروش سینماها به 900 میلیارد تومان نزدیک شده، فیلم کیانوش عیاری در روزهایی که کارگردانش در بیمارستان بستری است به رده پنجم جدول پرفروش های گیشه رسیده است.

- در حالی که آمار فروش سینماها به 900 میلیارد تومان نزدیک شده، فیلم کیانوش عیاری در روزهایی که کارگردانش در بیمارستان بستری است به رده پنجم جدول پرفروش های گیشه رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شروع فصل زمستان و فاصله کمی که تا جشنواره فیلم فجر باقی مانده، جدول اکران بدون اضافه شدن فیلم جدید همچنان به کار خود ادامه می دهد.

در حال حاضر با حدود 21 میلیون نفر مخاطب که در این 10 ماه تماشاگر فیلم های روی پرده بودند، فروش کلی سینما به بیش از 884 میلیون تومان رسیده و فاصله چندانی با 900 میلیارد تومان ندارد.

در صدر جدول فروش سینما هم فعلاً تغییری ایجاد نشده و سه فیلم فسیل ، هتل و شهر هرت به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرفروش ها قرار دارند.

در این میان انیمیشن بچه زرنگ با عبور از مرز 51 میلیارد تومان فروش رکورد تازه ای را در بین فیلم های انیمیشن و نیز آثار در حال اکران برای خود ثبت کرده است.

همچنین جدیدترین فیلم کیانوش عیاری که واکنش های متفاوتی نسبت به آن ابراز شده و کارگردانش هم به صراحت دلایل خود را برای ساخت آن ابراز کرده است، به فروش بیش از 25 میلیارد تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به فیلم های پرتماشاگر و گیشه 900 میلیاردی سینما

نگاهی به فیلم های پرتماشاگر و گیشه 900 میلیاردی سینما