مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:302024-01-16اقتصادي

تبریز در «کابل خودنگهدار» هم از کلانشهرها عقب ماند


از سال های گذشته شهر تبریز با معضل سرقت سیم های برق مواجه بوده است که ضربه جدی به شبکه برق رسانی و آسیب تجهیزات شهروندان و گسترش خاموشی های شبانه مردم را موجب شده است که به نظر کارشناسان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز همزمان با آغاز فعالیتش در اسفند ماه سال  1400 وعده داد که تا پایان سال 1402 کل شبکه مسی برق تبریز را  به کابل خود نگهدار تبدیل خواهد کرد تا گام بزرگی برای مقابله با سرقت، افزایش ایمنی و عایق بودن شبکه، استفاده همزمان از چند فیدر از یک تیر برداشته شود.

  عباس حسامی سفیدان همچنین وعده داده بود در سال 1401 بیش از هزار کیلومتر از شبکه برق تبریز را به کابل خودنگهدار تبدیل کند و تا پایان 1402 کل شبکه به کابل خود نگهدار تبدیل شود.

حال با نزدیک شدن به پایان دوسال وعده مدیر عامل شرکت توزیع برق تبریز خواستیم از تحقق وعده داده شده باخبر شویم که دیدیم کلاه گشادی بر سر مردم تبریز رفته است.

با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد شرکت توزیع نیروی برق تبریز در سال 1401  که یک نسخه از آن به دست خبرگزاری فارس  رسیده است، شاهد ارقام تاسف برانگیزی از سرقت سیم و تجهیزات در شرکت توزیع نیروی برق تبریز هستیم.

افزایش باورنکردنی سرقت سیم در سال 1401 و سرقت قریب به 20 میلیارد تومان تجهیزات شبکه برق در سالی که باید برابر وعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز در «کابل خودنگهدار» هم از کلانشهرها عقب ماند

تبریز در «کابل خودنگهدار» هم از کلانشهرها عقب ماند