مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 15:202024-01-11بين الملل

رییس پارلمان لبنان: هیچ صحبتی در مورد تعریف یا ترسیم مرزهای جدید وجود ندارد


رییس پارلمان لبنان در سخنانی بر ضرورت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی در راستای عمل این رژیم به قطعنامه شماره 1701 شورای امنیت تاکید کرد.

- رییس پارلمان لبنان در سخنانی بر ضرورت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی در راستای عمل این رژیم به قطعنامه شماره 1701 شورای امنیت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبیه بری، رییس پارلمان لبنان تاکید کرد: ما قطعنامه 1701 داریم و به آن و اجرای آن پایبندیم و باید اسراییل را ملزم به اجرای آن کنند.

رییس پارلمان لبنان اعلام کرد، هیچ صحبتی در مورد تعریف یا ترسیم مرزهای جدید وجود ندارد، زیرا مرزهای بین المللی لبنان از سال 1923 شناخته و مشخص شده اند.

براساس گزارش سایت النشره، یک مسئول آمریکایی گفت، پیش بینی می شود آموس هوکشتاین، مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا در چارچوب تلاش های این کشور برای کاهش تنش در امتداد مرزهای لبنان و رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) به بیروت سفر کند.

قرار است امروز نبیه بری با میانجیگر آمریکایی دیدار کند.

در آستانه سفر هوکشتاین نبیه بری از نتایج دیدار الیاس بوصعب، نائب رییس پارلمان لبنان با این مقام آمریکایی در رم قرار گرفت.

پیشتر نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در جریان دیدار با جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیروت خاطرنشان کرد، لبنان به قطعنامه 1701 سازمان ملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان لبنان: هیچ صحبتی در مورد تعریف یا ترسیم مرزهای جدید وجود ندارد

رییس پارلمان لبنان: هیچ صحبتی در مورد تعریف یا ترسیم مرزهای جدید وجود ندارد