مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:512024-01-07سياسي

مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی با جدیت پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمد احمدی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از بازنشستگان کردستان با تاکید بر لزوم تکریم بازنشستگان و تلاش در زمینه رفع مشکلات معیشتی آنان، از بازنشستگان به عنوان گنجینه های ارزشمندی نام برد که با وقف بیش از سی سال از بهترین زمان عمر خود به مردم توانسته اند با کسب کوله باری از تجربه و دانش پا به مرحله جدیدی از زندگی خود بگذارند.

 رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تصریح کرد: استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان توسط دستگاه های اجرایی می تواند روند چابک سازی و ارائه خدمت به جامعه را تسریع ببخشد.

محمدی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت و نشاط در میان بازنشستگان،  احداث خانه های امید در شهرستان های سنندج و سقز را گامی مهم و موثر در راستای دستیابی به این هدف ارزیابی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های صندوق بازنشستگی کشوری در استان و مساعدت استاندار کردستان شاهد احداث و بهره برداری از خانه های امید در تمامی شهرستان های سطح استان باشیم.

محمدی در خصوص مطالبات پایان خدمت بازنشستگان نیز گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به صورت کشوری انجام می گیرد ولی مسوولین استانی هم با جدیت تمام در حال پیگیری موضوع و حل مشکلات این قشر زحمتکش هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی با جدیت پیگیری می شود

مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی با جدیت پیگیری می شود