مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:252024-01-06فرهنگي

کیفیت پایین نمایش های جشنواره منطقه ای خاوران نسبت به جشنواره تئاتر استانی


در ایام برگزاری جشنواره به تماشای چند نمایش رفتم و متوجه کیفیت پایین نمایش های حاضر در جشنواره منطقه ای خاوران نسبت به نمایش های تئاتر استانی شدم.

- ایسنا/خراسان رضوی این منتقد تئاتر گفت: در ایام برگزاری جشنواره به تماشای چند نمایش رفتم و متوجه کیفیت پایین نمایش های حاضر در جشنواره منطقه ای خاوران نسبت به نمایش های تئاتر استانی شدم.

جواد اشکذری در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای خاوران اظهار کرد: هر جشنواره بین المللی و منطقه ای نتایج خاصی در تئاتر آن شهر به همراه دارد.

مشهد به عنوان دومین قطب تئاتر کشور شناخته می شود و به نوعی ملی است.

وی افزود: در سال های گذشته مشهد در یک سال میزبان چندین جشنواره بود، اما در سال اخیر برگزاری جشنواره ها در مشهد افت کرده است و پس از 9 سال میزبان تئاتر منطقه ای خاوران بودیم.

در سال های گذشته به واسطه نداشتن انجمن هنرهای نمایشی، ارتباط مشهد با تئاتر تهران قطع شده بود که این مسئله بر تئاتر مشهد تاثیر گذاشته بود.

این منتقد تئاتر در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ای خاوران در مشهد خاطرنشان کرد: فارغ از امکانات، تئاتر مشهد در کنار تئاتر تهران قرار دارد و سطح تئاتر در مشهد از سایر استان های کشور بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین نمایش های جشنواره منطقه ای خاوران نسبت به جشنواره تئاتر استانی

کیفیت پایین نمایش های جشنواره منطقه ای خاوران نسبت به جشنواره تئاتر استانی