مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 07:402023-12-30سياسي

️یوم الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است


سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد: ️یوم الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان  به مناسبت سالروز 9 دی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است: ️یوم الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست ؛ حماسه ای که با ظرفیت آگاهی بخشی و بصیرت آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل های آینده  برای عبور از گذرگاه های حساس و دشوار پیش رو قرار گرفت .

با گذشت بیش از یک دهه از فتنه 88 و خنثی سازی آن در حماسه نهم دی ماه؛ دشمنان نه تنها دست از توطئه و فتنه گری علیه نظام و میهن اسلامی برنداشته اند بلکه با میدان داری در جریان تهدید، تحریم و تحریف در قالب جنگ روایت ها و جنگ شناختی به دنبال ایجاد تغییر در محاسبات مردم هستند.

با استاد به آیه شریف قرآن کریم که فرمود《وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ۚ》 یادآوری، بازخوانی و تبیین حماسه عظیم 9دی 88 خواهد توانست در صورت وقوع حوادث مشابه از امنیت، آرامش و منافع ملی صیانت و اسلامیت و جمهوریت نظام را پاسداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️یوم الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است

️یوم الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است