مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 12:302024-01-17بين الملل

مدودف: اوکراینی ها بهتر است زودتر حاکمیت روسیه را بپذیرند


معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه وجود «کشوری مستقل به نام اوکراین» تا ابد موجب جنگ در این منطقه خواهد بود، گفت که بهتر است اوکراینی ها هرچه زودتر حاکمیت روسیه پذیرفته و از مرگ خود و عزیزانشان جلوگیری کنند.

- معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه وجود کشوری مستقل به نام اوکراین تا ابد موجب جنگ در این منطقه خواهد بود، گفت که بهتر است اوکراینی ها هرچه زودتر حاکمیت روسیه پذیرفته و از مرگ خود و عزیزانشان جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف ، معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه صرف وجود یک کشور مستقل در قلمرو تاریخی روسیه می تواند موجب ایجاد درگیری شود ، گفت مهم نیست چه کسی رهبری اوکراین را برعهده داشته باشد؛ زیرا این حکومت همواره نامشروع بوده و احتمال بروز درگیری جدید در آن همواره وجود دارد.

او در پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: وجود اوکراین به شکل مرگباری برای اوکراینی ها خطرناک است.

اشاره من تنها به حکومت کنونی اوکراین نیست که (گویی تداوم) رژیم سیاسی (استپان) باندراست؛ بلکه منظورم هر اوکراینی است، هر اوکراینی.

مدودف در این پیام با بیان اینکه صرف وجود اوکراین می تواند تا ابد موجب بروز درگیری های تازه شود، گفت این درگیری اتفاق خواهد افتاد و مهم نیست غرب چه توافق های امنیتی با دولت دست نشانده اوکراین امضا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: اوکراینی ها بهتر است زودتر حاکمیت روسیه را بپذیرند

مدودف: اوکراینی ها بهتر است زودتر حاکمیت روسیه را بپذیرند