مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:152024-01-20اقتصادي

300 واحد نهضت ملی مسکن اردکان در شرف تحویل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی یزد در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن اردکان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: - مدیر کل راه و شهرسازی یزد گفت: قریب به 2 هزار واحد مسکونی در اراضی 120 هکتاری اردکان جانمایی شده که 300 واحد آن در شرف تحویل بوده و تا 3 ماهه ابتدایی 1403 مابقی آن را تحویل خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی یزد در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن اردکان، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: کارگزار و متولی این امر در شهرستان اردکان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که خوشبختانه تاکنون اقدامات مناسبی هم انجام داده است.

وی با بیان اینکه این سفر به دعوت نماینده مردم اردکان انجام شده و تصمیمات خوبی هم برای اجرای طرح های حوزه نهضت ملی مسکن گرفته شده است، افزود: مردم اردکان طی ماه های آتی ثمره آن را خواهند چشید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ادامه با بیان این که طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان اردکان به پایان رسیده و در حال تحویل به متقاضیان است، گفت: طبق قرار قبلی واحد ها به صورت نیمه کاره تحویل می شود تا متقاضیان به سلیقه خودشان نسبت به تکمیل واحد اقدام و از آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 واحد نهضت ملی مسکن اردکان در شرف تحویل است

300 واحد نهضت ملی مسکن اردکان در شرف تحویل است