مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:352024-01-07سياسي

اطلاعات دقیق و دور از شبهه در اختیار معلمان قرار گیرد


استاندار چهارمحال و بختیاری انتشار اطلاعات صحیح و به دور از شبهه به معلمان را از مهم ترین مسائل دانست و تصریح کرد: معلمان به عنوان افسران جبهه جنگ علیه دشمنان باید در معرض اطلاعات صحیح قرار بگیرند تا بتوانند توطئه های آنان را خنثی کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری انتشار اطلاعات صحیح و به دور از شبهه به معلمان را از مهم ترین مسائل دانست و تصریح کرد: معلمان به عنوان افسران جبهه جنگ علیه دشمنان باید در معرض اطلاعات صحیح قرار بگیرند تا بتوانند توطئه های آنان را خنثی کنند.

اگر هدفمان صیانت از قشر مهم و تأثیرگذار در مدارس باشد، جامعه، خانواده و دانشگاه ها از تهاجم فرهنگی دشمنان مصون خواهند شد.

غلامعلی حیدری 17 دی ماه در شورای آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری که با موضوع طرح کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد، با محکوم کردن عاملان حادثه تروریستی کرمان از حماسه پرشور مردم کرمان در سالگرد شهادت سردار سلیمانی قدردانی و اظهار کرد: مردم انقلابی و شایسته با شرکت کردن در انتخابات و حضور در پای صندوق ها، پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد.

وی ظرفیت آموزش و پرورش را برای حضور پرشور مردم حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: اولیاء و مربیان در کنار نوجوان و جوانان رای اولی که پرچمدار و آینده سازان کشور هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات دقیق و دور از شبهه در اختیار معلمان قرار گیرد

اطلاعات دقیق و دور از شبهه در اختیار معلمان قرار گیرد