مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:052024-01-02اقتصادي

تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت 3 خانه به نیت شهیدالقدس در ایلام


مسئول شورای جهادی شهرستان چرداول گفت: تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت 3 خانه به نیت شهیدالقدس، از اقدامات گروه جهادی شهید باکری در سال جاری بوده است.

- عدنان اقبالی پور مسئول شورای جهادی شهرستان چرداول، ظهر سه شنبه 12 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اقدامات انجام شده گروه جهادی شهید حمید باکری در چشمه های اول و سال 1402 به نیت شهیدالقدس تهیه مصالح ساختمانی (سیمان، ماسه، بلوک، درب و پنجره، سرامیک و کاشی) برای ساخت 3 خانه و همچنین تهیه 25 رول ایزوگام به متراژ 250 متر و در مجموع به ارزش 90 میلیون تومان در حوزه استحفاظی بخش زاگرس و شباب و روستاهای مله شیرخان، دارتوت و همچنین بخش شباب بود.

وی افزود: از دیگر برنامه هایی که به نیت این شهید بزرگوار انجام شده است برگزاری نشست غربالگری قند و فشار خون با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم سطح بخش زاگرس در  5 روستا بود.

مسئول شورای جهادی شهرستان چرداول ادامه داد: تهیه و توزیع 200 بسته به مناسبت شب یلدا در قالب برنامه یلدای مهدوی که در بین مردم محروم و مستضعف با تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی در دو بخش شباب و زاگرس پخش شد.

اقبالی پور خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای محله محور، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال به نیابت از این شهید بزرگوار بین جوانان 2 بخش شباب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت 3 خانه به نیت شهیدالقدس در ایلام

تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت 3 خانه به نیت شهیدالقدس در ایلام