مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:412024-01-20اقتصادي

صادرات 1540 تن شیرخشک دامی از لرستان به خارج از کشور


از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1540 تن شیر خشک دامی از استان به کشورهای پاکستان، سوریه، عراق و افغانستان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مصطفی زبردست امروز در نشست با معاونان اداره کل که در سالن جلسات برگزار شد، با اشاره به صادرات شیرخشک از استان، عنوان کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و رعایت الزامات بهداشتی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1540 تن شیر خشک دامی از استان به مقصد کشورهای عراق_ سوریه پاکستان_ و افغانستان صادر شده است.

 وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در راستای فراهم کردن شرایط حضور محصولات تولیدی استان در بازارهای جهانی و منطقه ای کلیه مراکز و صنایع وابسته دام استان ممیزی شده اند.

به گفته مدیر کل دامپزشکی استان شیر خشک های دامی در صنایع غذایی و لبنی بازار مصرف دارند.

وی همچنین در ادامه به پلمب 2 واحد قصابی فاقد شرایط بهداشتی در خرم آباد اشاره کرد و گفت: 2 واحد قصابی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمپ شدند.

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان بیان کرد: 2 واحد قصابی در شهرستان با وجود تذکرات قبلی و داشتن شرایط بهداشتی نامناسب در گشت های نظارت بر عرضه مواد خام دامی با اخذ دستور از مقام محترم قضایی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 1540 تن شیرخشک دامی از لرستان به خارج از کشور

صادرات 1540 تن شیرخشک دامی از لرستان به خارج از کشور