مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:402023-12-27بين الملل

حملات دقیق حزب الله لبنان به مواضع استقرار نیروها و فرماندهان ارتش دشمن


حزب الله لبنان اعلام کرد که امروز چهارشنبه با تسلیحات مناسب نقطه استقرار فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نیز مقر حدب البستان و نیز یک تجمع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در مقر الضهیره را هدف قرار داد.

- حزب الله لبنان اعلام کرد که امروز چهارشنبه با تسلیحات مناسب نقطه استقرار فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نیز مقر حدب البستان و نیز یک تجمع دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در مقر الضهیره را هدف قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه ای اعلام کرد که همزمان با تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک های جنوب لبنان، نیروهای این حزب ساعت 10 صبح یک نقطه استقرار جدید فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی واقع در اطراف پایگاه دریایی راس الناقوره را با تسلیحات مناسب هدف قرار دادند.

در بیانیه حزب الله آمده است، این عملیات در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت آنها که بیش از 80 روز است، وارد نبرد سختی با این دشمن شده اند و نیز در پاسخ به حملات دشمن به غیرنظامیان و روستاهای لبنان که در آخرین مورد آنها سه لبنانی در شهر بنت جبیل در جنوب این کشور به شهادت رسیدند، انجام شد.

حزب الله لبنان در بیانیه های دیگری اعلام کرد با موشک هایی کمپ نیروهای ویژه صهیونیست در جنوب پایگاه الضهیره را هدف قرار داد که تعدادی از آنها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات دقیق حزب الله لبنان به مواضع استقرار نیروها و فرماندهان ارتش دشمن

حملات دقیق حزب الله لبنان به مواضع استقرار نیروها و فرماندهان ارتش دشمن